~Call Me Elynn~

~Call Me Elynn~

06 December 2011

redha itu ikhlas,pasrah itu menyerah

malam ini bebaskanlah hati aku dr dendam terhadap orang yg melukai aku pada hari ini,kemarin mahupun di masa lalu....
sesungguhnya,jika aku masih memikirkan dan ingat-ingat dengan lebih teliti, pasti ada orang yg malam ini juga sedang marah dan dendam terhadap aku baik sengaja atau tidak....
maka lupakanlah segera tuntutan aku agar mereka yang bersalah segera dibalas dengan setimpal,sebab itu jugak yg mungkin mereka doakan untuk aku.. 
maafkan saje kesalahan mereka dan semoga hati aku dibersihkan dari rasa marah dan dendam.



~hati yang berdendam tak dapat menerima ilham~
dan 
terbuktilah redha itu ikhlas dan pasrah itu menyerah...

bukan utk shiape shiape..peace yawww~ 

No comments:

Post a Comment