~Call Me Elynn~

~Call Me Elynn~

23 June 2011

keluh kesah

Lately aku mudah sgt menangis,byk perkara yg aku fikirkan,emosi jadi x stabil, mmg x mampu rasanye lagi utk bertahan pada luaran...nak jek aku rembeskan supaya mengalir laju agar terzahir segala kekusutan dan kedukaan yg aku alami sekarang..huhu..sedih x??????
kadang2 kite rasa dah buat yg terbaik untuk diri kita dan org sekeliling..kadang2 mmg rasa nak sembunyi2 kan jek perasaan nih biar kita dapat jaga semua hati org yg kita syg,padahal dlm hati ribut tsunami!!!hati aku nih rapuh mcm kuih TAT uolsssssss...x kuat mana...kesabaran tu seakan diuji lagi..bertahun-tahun rasanya memujuk perasaan sendiri,ntah smpi bila boley bertahan.....

tp tak mengapalh,kadang2 doa itu mampu mengubah takdir seseorg..sape tahu??kuasa bukan di tangan kita kan.




*Sometimes the best way to be happy is to learn to let go of things you tried hard to hold on to. i can never win. but it doesn’t mean that i’ve lost.

No comments:

Post a Comment