~Call Me Elynn~

~Call Me Elynn~

03 February 2011

Bosan

Ehhh ape nih bosan giler dowwwhhhhh. Benci nye tahap bosan yang menjengah kat diri aku da tahap Dewa 19..hakpuihhhhhhhhhh!!!psssttttt psssttt pssttttt tadi aku mekap2 bagai nak rak sekali lupa sekali lagi sang kekasih jauh dimata..ohh dem!!!!!bru bercadang nak jenjalan..putus harapan!!abis nak jln dengan sape LEMBU??BERUK???arghhhhhh~

Ishhhhh bila sibuk kata boring bila duduk saje bosan pulak...

Korang, aku sebenarnya dah bosan giler dengan life aku. Ape yang aku buat skrg nih bukannya aku suka tapi mungkin dah rezeki aku macam tuh..so besyukur jek la senang cite kan..ahaks~
kang aku dok melahu kat umah kena dituduh perabaih beras pulak..hahahha...nasib nasib nasib!!



Aku lari ke hutan, kemudian menyanyiku
Aku lari ke pantai, kemudian teriakku
Sepi… Sepi dan sendiri aku benci.
Aku ingin bingar. Aku mau di pasar.
Bosan aku dengan penat,
dan enyah saja kau, pekat!
Seperti berjelaga jika aku sendiri
Pecahkan saja gelasnya biar ramai
Biar mengaduh sampai gaduh
Ahh.. ada malaikat menyulam jaring laba-laba belang
di tembok keraton putih
Kenapa tak goyangkan saja loncengnya?
Biar terderah,
atau… aku harus lari ke hutan belok ke pantai?


mode: bosan sekali lagi..perlukah aku membelok ke pantai spt puisi di atas??ahaks~  



No comments:

Post a Comment